Opgavesystem

Vi har bygget et system til administration af opgaver til brug for både vores kunder og leverandører. Dette består af et webbaseret program der konstant videreudvikles, og af vores kontor, der følger og administrerer alle opgaver og data i systemet. En database som vores har kun værdi så længe vi hele tiden sørger for at al information er opdateret,  konstant kommunikation med vores underleverandører at alle aftaler bliver overholdt, og at vi har status på alle opgaver.

Vores opgavesystem er sådan opbygget at man som kunde ser alle sine igangværende opgaver samlet, uanset leverandør, og som leverandør ser alle kunders opgaver samlet. På den måde kan vi skabe en gennemskuelighed og et overblik der sikrer at man på få sekunder kan danne sig et overblik over det igangværende arbejde.

 

Brug systemet som du har lyst

Det er muligt 24 timer i døgnet at oprette opgaver elektronisk, du har mulighed for selv at definere alle parametre, specificere hvilken tekniker fra hvilken virksomhed der ønskes, hvornår opgaven skal løses – sågar hvad opgaven må koste. Det er også muligt på få sekunder at oprette en opgave ved at vælge lokation og skrive en simpel opgavetitel på få ord, så tager vi os af resten, finder en ledig tekniker, booker et besøg hurtigst muligt og ringer og sikrer os at teknikeren er på vej. Hvis du ikke er interesseret i selv at oprette opgaver i vores system er det altid muligt at ringe eller maile til os, så opretter vi opgaven for jer og klarer alt det praktiske.

 

Fuld gennemsigtighed

Når en opgave er oprettet står den listet som ny indtil den tildelte tekniker/leverandør aktiverer opgaven for at tilføre timer, dele eller skrive en kommentar til kunden. Herefter skifter status på opgaven til i gang. Ligeledes skifter status til lukket når opgaven er afsluttet fra leverandøren og DentalWorks side. Det er altid muligt at se det udspecificerede timeforbrug på den enkelte opgave inklusiv dato og klokkeslæt for hver enkelt registrerede tidslinje. Ligeledes kan enhver vare eller reservedel brugt på opgaven ses med pris det øjeblik den er tilføjet.

Når opgave er lukket er det kundens opgave at gennemse opgaven og acceptere denne i systemet. Hvis en opgave ikke er accepteret af kunden vil denne IKKE blive faktureret. DentalWorks acceptere aldrig opgaver for kunden uden dennes klare instruks herom. DentalWorks kontakter kunden telefonisk i tilfælde af ikke accepterede opgaver, for at finde en løsning på evt. problemer.

Alle accepterede opgaver fremgår af et realtime fakturagrundlag der gør at man som kunde hele tiden kan følge med i sit samlede forbrug. Da kunden selv accepterer opgaverne i systemet opstår der aldrig konflikter vedr. fakturaer ved samarbejde med DentalWorks. Ydermere kan man ved garantispørgsmål og lignende altid finde de afsluttede opgaver i vores arkiv, for afklaring af tvivlsspørgsmål.

Vi håber vi må komme og demonstrere vores system. – Og husk, der er ingen binding, og ingen prisforskel om vi løser én opgave én gang, eller passer jeres klinikker løbende. Vores lave priser kommer af den forhandlingsvægt vores samlede kundegrundlag giver os.